En jävligt dum lördag och så... / Nicke

Hej mitt namn är Niklas. eeeeeh.
Ja jag är lite sen med detta inlägg. (ber tusen ggr om ursäkt)
Är man en trött snubbe och tankspridd så blir det så ibland.
Nåja
Jag kan till början berätta lite om i lördags då vi ( Jag, Mackattack och Jompo)
var sugna på något annat än bara ett rep.
Vi satte igång och börja skriva lite "riff" om man nu kan kalla det för riff...
Aldrig har mina öron hört något så extremt ful-roliga grejer som denna underbara lördag.
Mack la sång/gap på detta när vi var i slutklämmen på att bli färdiga
och sen lades det trummor på detta. (Såklart) ULTRAROLIGA trummor..
Kommer på mig själv när jag skriver detta att det är sjukt svårt att beskriva resultatet som blev.
Men vem vet, ni kanske kommer få höra ett smakprov tills nästa gång. lovar dock inget, måste snacka med de andra i bandet om dom är sugna på att ge ut något som vi (sterbhaus) skrivit men INTE ALLS låter som något Döds/thrash. Jag hittar heller ingen genre till det vi skapade i lördags. Men kanske FULROCKNROLLDÖDSMONSTERTRUCK METAL (?)
Ja som sagt får ni kanske se tills det är min tur igen att blogga, om ingen annan hinner före dvs ;)
Ja här kommer lite pics från denna fina dag
Mack ser grymt seriös bakom the rats!
Och jimmy fick en nya haklapp.
Vill du .... med maaaj!?!?
Istället för att våran underbara Simon The Demon var på plats, fick vi ersätta honom med vår vän Bellman. :)
Det var väl allt för denna sväng. Kort som vanligt :)
Hööörs  /Nicko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0