Jag är så dålig på att komma på rubriker...



Hejsan!

I lördags jobbade jag för första gången på över tre månader. Det var intressant. Råkade krossa vänster baklykta på en av våra hyrbilar med en stor lastbil.. Oops...! Jag jobbar på Statoil på Birger Jarlsgatan inne i Stockholm (Yeah bensinmack! Metal!) Dagarna där brukar vara jäkligt stressiga pga stressade, irriterade kunder och jävligt mycket biluthyrning, så jag var först inte så sugen på att komma tillbaka. Allt gick dock bra och dagen var snart över. Tillbaka igen på söndagen. Inte så kul men vad ska man göra? Vem gillar att jobba? Inte så många. Men man måste ju ha pengar så att man kan köpa coola prylar och öl... Och betala alla jävla räkningar. Dom får man inte glömma som flickan sa. (Varför sa hon så? Svaret kommer i nästa nummer av "Nej det kommer inget svar i nästa nummer!") 

Sitter här och har skrivkramp i hjärnan och har fixat med paketen till vinnarna av Sterbhaus-tävlingen (Jag vet vi är sena med att skicka er era pris. Vi skyller på att det snöar! Och nåt annat. Bestäm ni, det är valfritt!) så att alla får det dom ska ha till rätt adress! Inget lätt jobb ska jag säga!!! Jo det var skitlätt!

Vi har haft ett gäng auditions senaste veckorna också. Det har varit ganska kul och intressant! Mer än så får ni inte veta. HAH! Inte än så länge iallafall. Men allt flyter på ändå. Vi sliter i replokalen och fortsätter smida på de himmelska änglakörer som är våra låtar till nästa skiva. SÅ VACKRA ÄR DOM!! eeh.. Ja. Dom kommer slå hål på vad ni än ställer framför högtalarna iallafall. Det är ett som är säkert (Om det skulle hända så står vi ej för några kostnader för trasiga ägodelar! Vi kan dock stå för era öronorgasmer som ni kommer ha ända upp över öronen! Men inte för kostnaderna för trasiga ägodelar om orgasmerna skulle ha sönder något!)!


VARNING! Detta är en falsk, påhittad bild. Den är s.k. "tecknad". 
Ta den inte på allvar. Akta er för tuttarna och guldtutorna!


Har inte så mycket mer att bjuda på idag. Återkommer kanske senare i veckan om jag hittar nåt på marken som jag vill berätta om! Eller om jag blir kär eller vinner en ny bil. Eller någon annan anledning. Välj ni det är valfritt! Jimmy OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0