Snöstorm / Bakissöndag



Idag (fjärde Advent) fick jag uppleva hur det känns att gå i snöstorm och handla bakismat.
Det var inte det minsta värt, även fast det egentligen var det, såklart.
Så med flickvännen, ett varsit täcke i soffan med en varsin kebabrulle och Coca Cola tillbringade vi vår söndag.
Ultramys!

Det har varit en sån där dag då man inte gör något alls förutom att bara kolla en massa filmer.
Det har varit jävligt nice faktiskt, så nu avslutar jag helgen med ett litet blogginlägg, i vanlig ordning.


(så här kunde vi ha sett ut, men det gjorde vi naturligtvis inte)


Och som en del av er redan kanske läst eller hört så har våran sångare, Daniel Lundgren beslutat sig att lämna bandet av en del skäl. (Läs blogginlägget nedan) Jag personligen och de andra bandet tycker såklart detta är riktigt tråkigt. För att Danne var en del av Sterbhaus såklart och jag kommer sakna att ha med honom i bandet både musikaliskt och den sociala biten..

Men vi får inte stanna upp för detta utan vi börjar redan ta emot ansökningar och auditions till ny sångare.
Är du intresserad av att skrika dig hes i vårat asballa band så maila till [email protected]!


Shit, kom precis på att det är julafton nu på fredag.(!) Jag personligen är inte längre ett stort fan av själva julafton längre. Klart det var skitaskoj när man var yngre och fick en massa roliga lekprylar.
Kan tycka att det är lite mysstämning och god mat om inte annat, men annars får det vara..



Som vissa av er kanske märker så är jag ingen riktig skrivare, så jag håller mig väldigt kort.

Ha en riktig Sterbig jul!!! (Eller god jul kanske låter snällare)

Allt för mig, hööörs

/N




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0