Memories of Sterb part II /Simon



Denna gång ska vi också gå tillbaka till något som jag har goda minnen av och känner att jag vill dela med mig av att berätta. I det här inlägget kommer jag berätta ( så gott som jag kommer ihåg ) om videoinspelningen av Sinister Neckgrip!

Jag kommer inte riktigt ihåg hur vi kom fram vart och hur vi skulle spela in videon. Vi hade förmodligen ett snack i replokalen och Jimmy påpekade att han kände några snubbar (Bright Bear Productions)som kunde filma skiten. Vi började med att åka hem till mig och snygga till min risiga lägenhet. Som ni kanske sett i videon så är toaletten speciellt snygg med alla schyssta affischer som kommer från Marcus gamla Kerrang!-tidningar. Måste säga att det var tråkigt att inte ha Slayer, Dave Mustaine och diverse andra gamla sköna Thrashgubbs hängandes kvar där!


Marcus tänker nog : Fan.. här vill jag sitta och skita hela dan ju... yeah!

Efter att intro-scenen med Danne var klar och allas toalett-scener så satte vi oss i soffan och började vårat hejdlösa krökande! Jag vet inte hur länge vi satt där och härjade men det kändes som jävligt kort tid. Det blev en hel del bärs och SterbBlood (som Marcus nämnt tror jag yeah!). Helt plötsligt var scenen klar och vi hade filmat klart för dagen, där satt vi packade och festsugna och gled iväg till en polare för att 6 på morgonen kräla tillbaka till min lägenhet sova.

Några dagar senare så drog vi ut mot Tungelsta där scenen på ängen är filmad. Ska jag vara helt ärligt så kommer jag inte ihåg så mycket från det förutom att det var jävligt svårt att hålla koll på vad man höll på med. Det enda vi hade som bakgrundmusik var från en bil och Nicke insisterade (vilket jag har full förståelse för) att gå lös på trummorna iallafall! Detta resulterade till en hel del omtagningar då alla kom i otakt hela tiden. Efter ännu en dag ( dock utan alkohol ) så var hela filmningen klar och klippning och skit kom att börja.



Nicke softar i en golvpuka

Jag kanske talar för mig själv i bandet men jag skulle väl inte vilja påstå att det är den fetaste videon i stan men den var jävligt rolig att spela in och jag tror att den var perfekt för oss i tiden då. Den påvisar ju fortfarande vilka lirare vi är, ett gäng snubbar som har jävligt kul och som inte ser på oss själva med alltför stort allvar.

Här har vi aset iallafall:
http://www.youtube.com/watch?v=knYI_bb8I78


Skål och god natt.

By the way sorry för sent inlägg och suddiga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0