Update och Inspiration /Simon




Snabb update om Sterbhaus : Vi pressar i replokalen, vi börjar närma oss inspelning och alla är taggade som fan. Det ska bli jävligt kul att spela in skiten och få höra visionen och se bitarna falla på plats.

Vad händer annars då? Jo inte så jävla mycket med bandet kanske men på personlig front så har jag bytt arbetsplats och flyttat. Med flytten så är jag rätt sugen på att inreda på nåt fett sätt och en av dem ideerna som har slagit mig hårdast och som jag nu bestämt mig för att göra är att börja rama in vinylskivor att ha på väggarna. Försöker hitta så många feta verk som möjligt som står mig nära hjärtat. En av dem första jag lyckats kamma hem är originalutgåvan av "Left Hand Path" med "Entombed". Ruggigt coolt omslag och vilka jävla dödshits? "Revel in Flesh", "Suppose to Rot" och "Abnormally Deceased". Jag vet att det inte är Sterbhaus kasse bärs att namedroppa band och att bloggen möjligtvis inte ska ha och göra med andra band/verk. Men jag tror att den här formen av döds är jag ensam om i bandet attt lyssna på. Hur som helst, grym skiva och för mig jävligt viktig.



Är inte så svår heller för omslag som är jävligt snygga, är ingen tokfan av "Immortal" men hur fan kan man inte tycka om omslaget till senaste plattan "All Shall Fall"? Helvetiskt snyggt. Ge mig gärna tips på nåt fett(och bra).



Förresten, har upptäckt att det var väldigt lätt att missa att blogga och sedan totalt glömma bort skiten helt och hållet. Skäms på mig och jag ska ta emot mitt straff (vad det nu än blir) med någon form att stolthet i behåll. Kan köra en kombination av skit också ifall folk har roliga och bra ideer. Gillade det där med kanel då jag inte har någon uppfattning överhuvudtaget om hur svårt/omöjligt det är. Pumpa gärna ut fler ideér!

Skål!
/S

Kommentarer
Postat av: Mary

Kul inlägg! Älskar er blogg, vill gärna ha fler inlägg! :-D

2011-04-12 @ 23:49:47
URL: http://maryraven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0