Denna rubrik har inget med innehållet att göra!



Halloj! Har haft en grym vecka! Minus allt jävla jobbande.. Älskar att vädret har börjat skärpa till sig och slutat upp med att jävlas med Sverige! Här är lite saker jag har gjort:

I tisdags hade jag och Simon en heldag och var ute och åkte runt och uträttade ett par ärenden. Först var vi på Kjell & Company i Handen Centrum där jag köpte en högtalare till min iPhone och iPod. (Det visade sig senare att den bara funkade till iPod så jag lämnade tillbaka den dagen efter.) Efter det åkte vi och hämtade våra förstärkartoppar i lokalen och åkte till GMG Service i Bromma för att lämna in dom på service inför studion.

Vi åt sedan en varsin kebabtallrik på ett ställe i årsta som heter Palmyra Kebab. Simon hade hört rykten om att kebaberna där var gigantiska, så vi bestämde oss för att testa. Kebaberna kostade 95 spänn och var därefter väldigt feta.. Ingen av oss orkade äta upp och det vi lämnade kvar tillsammans var mer än en vanlig kebabtallrik. Det tog ett tag innan vi orkade ta oss därifrån. Efter det åkte vi till lokalen och jammade sen somnade simon på golvet av den fantastiska matkoman man fick. Sen åkte vi och hälsade på Marcus och Maria en stund!


Så här ser vi ut när vi åker i Marcus hiss!

Torsdagen efter var ännu skönare! Vi skulle på The Haunted på Debaser Medis på kvällen. Jag slutade jobbet vid 15 tiden, tog en långpromenad till gullmars från jobbet i det varma vädret (jobbar på birger jarlsgatan), handlade lite öl på systemet i gullmars och åkte till replokalen. Där väntade jag in vår gode vän Bingan (trummis i Kill The Parish). När han anlände så satte vi oss ute i solen och knäckte varsin öl. Underbart!!! Sen kom Marcus också. Vi drack ett par bärs, snackade skit och hade trevligt sen drog jag ock Bingan iväg till Kellys för att möta upp Simon m.fl. Vi blev ganska fulla i lokalen och på Kellys blev det ännu bättre! :)

Efter ett tag gick vi över gatan till Debaser och kollade på konserten, för att sedan gå tillbaka till Kellys för några avslutande öl. Efteråt gick jag ock Simon till gullmarsplan och tog varsin buss hem. Jag somnade såklart på min och blev väckt av busschauffören vid slutstationen (slut-station = horhus). Varför somnar man alltid på vägen hem och missar sin hållplats?!


Undra hur många gånger den här killen har missat sin hållplats?

Yeah nu får ni inte veta mer om min vecka. Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0