Lite om min utrustning jag använder i Sterbhaus /Nicke

Go kväll!

Tänkte ikväll berätta kort om vad jag använder för grejer i Sterbhaus!
Kan börja med att jag använder mig av ett TAMA-set.
"Tama Superstar" för att vara mer exakt.
Mitt trumset är uppbyggt: Två 22" baskaggar. Hängpukor: 14" 16" Golvpukor: 18" 20".
Såhär ser det (nästan) ut Obs! ej mitt trumset!)
Oftast använder jag inte båda baskaggarna. Kör mest med dubbelpedal.
(DW 9000)
Cymbaler:
Highhat: 14" Splash: 12"  .  2 st Crash: 16" 19". Ride: 22". 2 st China: 18" 16".
Jag änvänder en blandning av: Meinl och Paiste cymbaler.
( Bra skit! )
Och sist men absolut inte minst. Ett par bra trumpinnar är ju alltid viktigt ;)
Jag använder många olika märken men storlek 5A är väldigt passande för min del.
Kör oftast på Wincent-pinnar om jag får bestämma själv.
Det var väl allt för den här gången!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0