Födelsedag och lite update!



Goddag! Det har hänt lite smått och gott senaste veckan!

Förra fredagen så var vi, tack vare Marcus, med på Blabbermouth!
Länk: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=155165.

Marcus var också igår (Tisadag) med på swedenmetal.se där han listade sina top 5 skivor som har påverkat honom mest!
Länk: http://www.swedenmetal.se/?p=5957 

Trevligt när bandet och personer i bandet syns lite här och där ibland! :)

Jag fyllde (föll?) år i lördags också så vi hade lite fest i replokalen. Jävligt trevligt var det! Vi repade, drack bärs och lyssnade på massor av bra musik! Fulla blev vi allihop. Jag blev nog mest full då jag däckade i ena fåtöljen vid tre-tiden (så ska det väl vara på ens födelsedag?). Och om någon däckar så måste man ju självklart ta roliga bilder! 


Marcus, jag och våra coola svarta burkar som vi brukar posa med.

Dom andra brände musik och krökade vidare till sex-sju tiden på morgonen innan dom lämnade mig såhär:


"Jag gillar hur kapsylerna bildar en slags behaglig symetri i detta kaoshav av burkar! Aurora-flaskan kommer in lite på sidan och bryter av alltsammans, lite som en sten på en gräsmatta. Den rosa bakgrunden tillsammans med de mörka färgerna ger en fängslande känsla av frihetsberövande trygghet. Väldigt artistiskt måste jag säga!"
- Rick-Freddy McBullshiat, Moron Magazine


Garvade som fan när jag såg bilderna! :) Har ett vagt minne av att jag vaknade nån gång på morgonen när alla hade dragit och alla burkar och flaskor åkte i golvet. Även den halvfulla burken som jag så hårt kramar om på bilderna flög ner så jag fick snällt börja torka med toarullen jag har i knät! Vi har heltäckningsmatta i hela lokalen så det gick inte att torka så mycket, men den mattan har fått suga upp mer än bara öl i sina dagar så den klarade sig! :) Gick sen och la mig i soffan och sov ett par timmar till innan jag också drog. Alldeles utmärkt födelsedag! Lira metal och dricka bärs, det räcker för mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0